Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Pane Nohavo,

jste trochu naivní. Svoboda slova tady dávno není. Mně byly v poslední době mazány (opravdu mazány, nejen stahovány do hyde parku) články bez jakýchkoli útoků, natož vulgarismů. Záminky byly různé. Například že jsem neprokázal souhlas autora s publikováním obrázku, i když jsem byl autorem já sám, což bylo výslovně uvedeno. Adminům se moje články prostě jenom nelíbily (i když nevím proč) - viz např.

http://dmartisek.cz/Blog/2020/02/do-kolika-lze-napocitat-na-prstech-jedne-ruky/

Tak jsem práskl do stolu a napsal jsem předposlední článek

http://dmartisek.cz/Blog/2020/02/cenzura-na-idnes/

který tady vydržel přesně minutu a 29 sekund. Tak jsem ho zveřejnil jinde, kam zdejší admini nemohou. Po deseti letech jsem tady všechny články smazal (cca stovku) a nechal jen ten poslední.Ten tady kupodivu už zůstal, i když jsem v něm na adresu zdejších adminů poprvé použil ostřejší výrazivo - viz

https://martisek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=745373

Takže doporučuji udělat to jako já: pryč odsud a založit si blog vlastní. Jinak se svobody slova nedočkáte...

0 0
možnosti
Foto

Pane autore, jak je možné, že jste vaše námitky nevzal v úvahu v době, kdy jste podepisoval svůj souhlas s kodexem? Anebo máte ve zvyku napřed něco odsouhlasit a pak si na to stěžovat? S pozdravem váš idiot.

0 0
možnosti
JH

...že vy ale s těmi idioty nešetříte!:-)

Má první myšlenka byla, že když vás tedy idioti až tolik iritují, tak se od nich musíte zásadně lišit.

Jenže, když nedokážete pochopit, že zdejší sestava adminů je v podstatě stejně rebelantská jako vy, jen musí, na rozdíl od vás , dodržovat jisté formality, tak bych se, na vašem místě, o těch idiotech nevyjadřoval zase až s takovým pohrdáním:-)

0 0
možnosti
AT

Tak používejte slova, která projdou cenzurou a řeknou totéž a zůstanete na stránce. Ubezpečuji vás, že my, diskutéři, máme pravidla mnohem přísnější.

P.S.: váš blog jsem si stihl přečíst a došel jsem k závěru, že o nic nepřijdu, když už si od vás nic nepřečtu. Ne forma ale obsah je slabý.

3 0
možnosti
TB

Obojí nestojí za zlámanou grešli :-(

3 0
možnosti
Foto

Idioti v nejlepším případě dosahují mentální úrovně dvouletého dítěte. Chcete tvrdit, že ten, koho jste tak označil, tomuto stavu odpovídá? Kde vůbec berete tu drzost, někoho takto označit? Za koho se sám pokládáte? Za Boha? Za génia? Zamyslete se na sebou a raději nepište.

6 0
možnosti
JN

zamýšlím se a kvůli takovým, jako jste vy, budu psát dál

1 0
možnosti
Foto

Už to vidím, no to slovu nepatří do nadpisu, nebo perexu, v blogu by nejspíš mohlo zůstat...

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, až do koronaviru jsem na našem premiérovi nenechal niť suchou a přesto nemusel měnit ani řádek, v tom podle mě chyba nebude. A i tento blog bude stažen do Hydeparku.....

3 0
možnosti
PL

P81e78t77r 31L61a95n50g16e30r

12. 4. 2020 18:18

Dal jsem rychle karmu, než vám to stáhnou. R^

0 0
možnosti
Foto

Zbytečný spěch, pane Langere. Nadělovat článkům karmu je možné i těm, co vychází v Hyde parku. ;-) A kdo není při psaní ochoten Kodex blogera ani omylem dodržovat, musí počítat s okolností, že bude jemně usměrněn výkopem.

2 0
možnosti
  • Počet článků 237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1492x
Nesnáším hloupost, nespravedlnost a bezpráví, mám rád lidi veselé, slušné a spolehlivé.

Seznam rubrik